Dag 4. Vad är något som få vet om dig?

Nu blev det en personlig fråga men detta är ju min fristad så nu kör vi! 
 
Detta vet bara mina närmaste vänner, men jag är ändå öppen med det just för att det är en del av mig. 
 
1. Jag har några psykiska diagnoser som ibland är ett helvete att leva med. 
Mina diagnoser är: Bipolär sjukdom nivå 2 med rösthalocinationer, ångest, deprition och en liten gnutta borderline. 
 
2. Jag har ett självskadebeteende.
Som innebär att jag river av mina tånaglar så att det börjar blöda. 
 
3. Jag har ofta hett temprament när jag mår som semst eller så ligger jag och gråter. 
 
4. Jag har ett missbruk som bestraffning mot mig själv. Vad det är tar jag upp när jag känner mig redo. 
 
Har säkert fler saker att ta upp men kommer inte på dem just nu. 
Så detta får räcka. Har återigen öppnat mig lite här och det känns skönt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0