Seremedy - NO ESCAPE

Seremedy - NO ESCAPE
http://www.youtube.com/watch?v=BbTAMzgC7uU

So many voices in my head.
There is no way to end this.
So full of sin, but in a way.
I never knew about this.
There was no choice I had to make.
These streets are never ending.
I see you run away from me.
You'll never know how I feel.

I cry in vain to break down all illusions made by me.
There's no escape.
These walls were made by my hands.
Why?
So many voices in my head.
(So many voices in my head.)
So full of sin, but it's okay.
(So full of sin, but it's okay.)
I keep running away from me.
Right before my eyes.
I can't see.
I won't breathe.
Anymore...
(You'll never know how I feel!)
I cry in vain to break down all illusions made by me.
There's no escape.
These walls were made by my hands.
I cry in vain to break down all illusions made by me.
There's no escape.
These walls were made by my hands.

I cry in vain to break down all illusions made by me.
There's no escape.
These walls were made by my hands.
I cry in vain to break down all illusions made by me.
There's no escape.
These walls were made by my hands.
Why?


Så många röster i mitt huvud.
Det finns inget sätt att avsluta det här.
Så full av synd, men på ett sätt.
Jag visste aldrig om det här.
Det fanns inget val jag var tvungen att göra.
Dessa gator tar aldrig slut.
Jag ser att du springa ifrån mig.
Du kommer aldrig veta hur jag känner.

Jag gråter förgäves för att bryta ner alla illusioner från mig.
Det finns ingen flykt.
Dessa väggar gjordes av mina händer.
Varför?

Så många röster i mitt huvud.
(Så många röster i mitt huvud.)
Så full av synd, men det är okej.
(Så full av synd, men det är okej.)
Fortsätter flyr från mig.
Rätt framför mina ögon.
Jag kan inte se.
Jag kommer inte kunna andas.
Längre ...
(Du kommer aldrig veta hur jag känner!)

Jag gråter förgäves att bryta ner alla illusioner från mig.
Det finns ingen flykt.
Dessa väggar gjordes av mina händer.
Jag gråter förgäves att bryta ner alla illusioner från mig.
Det finns ingen flykt.
Dessa väggar gjordes av mina händer.

Jag gråter förgäves att bryta ner alla illusioner från mig.
Det finns ingen flykt.
Dessa väggar gjordes av mina händer.
Jag gråter förgäves att bryta ner alla illusioner från mig.
Det finns ingen flykt.
Dessa väggar gjordes av mina händer.
Varför?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0