Random frågor.

KÄRLEKEN:

Har du hittat den rätta killen? - Inte än, me spanar också efter tjejer ;)

Har du en kille just nu? - Nej.

Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? - Ja.

På rumpan? - Visst.

På brösten? - Hihi, ja ^^

Kyssa dig på halsen? - Ja <3

Kyssa dig på munnen? - Ja^^

Kyssa dig på kinden? - Ja^^

Gillar du någon? - Kanske...

Har du vart ihop med någon för inte så länge sen? - Nej.

Vem var du ihop med senast? - En tjej.

Vad heter personen du gillar? - Säger jag inte XD

 

SKOLAN:

Går du i skolan? - Nej.

Har du någon gång skolkat? - Nej.

Har du varit i skolan idag? - Nej XD

 

ANNAT:

Hur mår du just nu? - Ganska bra :)

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja XD

Har du piercat dig? - Nej.

Isåfall, vart? - Ingenstans.

SEXUALITET

[x] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[ ] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[/] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[ ] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[/] Du är kär nu
[ ] Du har sårat nån så de börjat gråta
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smugit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel
[ ] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[ ] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[x] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[x] Jag tar mediciner mot depression.
[x] Jag har haft anorexi /eller bulimi.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

UTSEENDE
[ ] Jag är längre än 170cm.
[/] Jag tycker att jag är ful
[/] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag har glasögon/linser.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[/] Jag har rymt hemifrån
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[ ] Jag studerar.
[ ] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[ ] har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[/] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0