Hel - För evigt farväl.

För evigt farväl!!

https://www.youtube.com/watch?v=OlzycEAutF4

Jag var ensam i ett mörker, Har sökt ditt andetag, Är bedövad i mitt inre, Lånar timmar varje dag, Känn giftet som det verkar, Den brinner som en eld, Men jag andas bara tomhet, Inför smärtan är jag ställd, Se blodet i mig svartnar, Mina ögon söker svar, Mina tankar är som nålar, Det här är allt jag har kvar, Jag ska lova hela värden, Mina dikter mina brev, Mitt inre skriker hjälplöst, Medan själen är ute och ler.

Jag brinner!
Jag drunknar!
Så ensam i mörkret som ett tryckande hav.
En tomhet!
Så hjälplös!
Så ensam mot en väntande dag.

Jag ser dig genom dimman, Ser blodet på min arm, Hör demoner i mitt inre, Deras viskning gör mig varm, Som lockar mig mot döden men jag reser mig ändå, Jag hatar hela värden, Som levande får gå.

Jag brinner!
Jag drunknar!
Så ensam i mörkret som ett tryckande hav.
En tomhet!
Så hjälplös!
Så ensam mot en väntande dag.
Brinner! Längtar!
Tårar från min inre själ.
Det svartnar! Mitt inre!
För evigt farväl!
Tomhet! Bär mig mot ett rytande hav.

Jag var ensam i ett mörker, Har sökt ditt andetag, Jag är bedövad i mitt inre, lånar timmar varje dag, Känner giftet som värkar, Det brinnner som en eld, Men jag andas bara tomhet, Inför smärtan är jag stäld.

Jag brinner!
Jag drunknar!
Så ensam i mörkret mot ett tryckande hav.
En tomhet!
Så hjälplös!
Så ensam mot en väntande dag.
Brinner! Längtar!
Tårar från min inre själ.
Det svatnar! Mitt inre!
För evigt farväl!
Tomhet! Bär mig mot ett slukande hav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0